موج جدید گرما از چهارشنبه در اردبیل
گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 179
بازدید هفته : 263
بازدید ماه : 261
بازدید کل : 47377
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 33
باردید دیروز : 179
بازدید هفته : 263
بازدید ماه : 261
بازدید سال : 1367
بازدید کلی : 47377
موج جدید گرما از چهارشنبه در اردبیل

اما در کنار خنک بودن هوا در اکثر شهرهای استان اردبیل بارش‌های تابستانی نیز حال و هوایی متفاوت به اردبیل بخشید به طوری که بیشترین بارش‌ها با 11 میلی‌متر از مشگین‌شهر گزارش شد که در اردبیل نیز میزان بارش به 3 میلی‌متر رسید.

با صاف و نیمه ابری شدن هوا از امروز در اردبیل طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه بر افزایش دمای هوا در شهرهای مختلف استان اردبیل افزوده شده و در روز چهارشنبه موج جدیدی از هوای گرم را در مناطق مختلف استان اردبیل شاهد خواهیم بود.

اما با پایان یافتن موج سفرهای چهار روزه عید فطر از شدت بار ترافیکی و حجم ترددها در جاده‌ها و مسیرهای مختلف استان اردبیل کاسته شده به طوری که در روزهای گذشته بیشترین حجم مسافران و گردشگران به سرعین و اردبیل وارد شدند.

در کنار همه تاسیسات اقامتی و پذیرایی از مسافران خانه معلم و مدارس اسکان فرهنگیان نیز در این روزها مملو از میهمان فرهنگی بوده به طوری که در روزهای گذشته بیش از 11 هزار مسافر و گردشگر فرهنگی وارد استان شده و در مدارس و خانه‌های معلم در شهرهای سرعین و اردبیل اسکان یافتند.

 

صابر سپهری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اعلام اینکه نزدیک به یک هزار کلاس درس در شهرهای مختلف استان برای اسکان فرهنگیان در تعطیلات تابستانی مهیا شده است، گفت: مجموع ورودی گردشگران در روزهای گذشته به محل‌های اسکان فرهنگیان بیش از 25 هزار نفر روز بوده است که در دو مرکز آموزشی رفاهی اردبیل و سرعین و کلاس‌های تدارک دیده شده اسکان داده شدند.


تعداد بازدید از این مطلب: 743
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود